Hello Guest! Welcome to our Website.
Something you might want to know about us.
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Nk sambung bercerita!!

| | Saturday, June 5, 2010
|

Aku nak sambung bercerita tentang kehidupan aku ni...Sebelum tu,aku nak ucapkan tahniah kepada pelajar yang berjaya ke Genting Highland nanti..Sejuta tahniah aku ucapkan.Sejuta je tau...!!(hahaha)

Anyway,ni cerita semasa aku pegi library hari ape ek???Aku lupalah..Tapi hari tu aku a little bit 'badmok' sebab masa aku mula-mula masuk library mood aku ok lagi..Habis masa jer kelas 2S kesayanganku tu pun keluar.Pada hari tu,Cg Umi xde...Jadi aku mintak Cg relief bawa kelas kitorang pergi library sekali lagi sejurus selepas kitorang keluar library..

Masuk je library,tengok-tengok dah penuh so terpaksalah bercampur ngan kelas form 1?..Oleh yang demikian,aku duduk setable ngan manusia yang aku maksudkan dalam post aku sebelum ni.Classmates aku yang begitu supportives ni apa lagi...kutuk aku secara tersirat..Atma ini macam nak menjerit pun ada...Tension giller!!!

Habis je tempoh kelas aku di library,aku pun apa lagi..angin satu badan lah jawabnya...Pagi tu pulak Cg ??????? kutuk aku kat public...malu satu badanlah aku ni...
Tapi,perkara yang berlalu biarkan berlalu..!!Betul x??

0 comments:

Post a Comment

 

Followers