Hello Guest! Welcome to our Website.
Something you might want to know about us.
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

My lifez as Naz3em

| | Sunday, March 14, 2010
|

Aku dilahirkan di Kuala Terengganu pada tanggal 17/11/96.Dengan berat 4.75kg,aku dapat melihat kecantikan dan keunikan dunia ciptaan Yang Maha Esa.Seterusnya,aku melanjutkan pelajaran ke pusat pendidikan Smart Reader dan pada umur 6 tahun,aku ke darjah Satu.

Selajutnya,aku melanjutkan pelajaran ke darjah Satu sekali lagi dengan rasminya pada tahun 2003.Di SK Padang Hiliran tempat aku menimba pelbagai ilmu tentang kehidupan dan lain-lain.Terima kasih kepada guru yang aku sayangi.Selepas menerima keputusan 5a dalam UPSR,aku menerima tawaran untuk menyambung pelajaran ke MCKK.Pada masa itu,apalah MCK bagiku.

Setahun berada di sana bagaikan sedekad.Pelbagai nama panggilan telah aku terima.Antaranya.....(alah,biar aku sahaja yang tahu)

Pada tahun kedua di sana,hidup yang aku jalani mula terasa sekejap.Hari demi hari aku jalani pancaroba kehidupan yang akan mendidik aku menjadi seorang insan yang berguna pada masa hadapan.Senior yang menghuni blok Big School telah mengajar junior mereka menjadi 'budak koleq' sebenar.

0 comments:

Post a Comment

 

Followers